Thursday, May 16, 2013

Chinese: Me Or Her

The Chinese version to Me Or Her, published last Sunday.

在你的眼睛,我看得到你喜欢别人
虽然我们是好朋友,我曾经谙练你
你不会知道,我也不想让你知道
因为我不想成为小三

我真的希望你跟她有一个美满的感情
我真的希望你跟她能结婚
我真的希望你们有几个可爱的小孩

人家也以为我们有一段
当我说,没啦。我们只是好朋友
他们很惊讶
谁叫我们那么密切?
人家也误会

我知道如果友情还在,
对她,对我不公平
她心理不安
我不要她以为我门曾经爱过

我愿意牺牲我们的友情,
因为我知道你们会为了我招架
你们两个是无辜的
要怪就怪我
当区不应该谙练你
当区不应该那么密切

No comments:

Post a Comment

Please refrain from using foul languages - or I'll not hesitate to delete the comment. If you don't see your comments, please inform me about it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...